GOD JUL!

God jul på er ni som läser min blogg!
Hoppas ni haft det lika bra som mig på självaste julaftonen?!
Eftersom jag stod för "gottebordet" har det gjorts julgodis dagarna innan dopparedagen, 
Linda och Andreas hjälpte mig, tack för hjälpen!
Här ser ni resultatet..

 
Här smälts det choklad..


Godiset som ska va i Rocky roaden..

Mozartkulor..

Rocky road inslagna & klara..

Risbräck med apelsinsmak..

Andreas underbara mjölkchokladfudge..

Den klassiska kolan..

Jordnötsrutor..

Gottebordet..

Å sist men inte minst, tomten..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mys bilder!!!

2009-12-28 @ 23:46:48
Postat av: Anton

Nu måste de allt snart komma en uppdatering! :)

2010-01-26 @ 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0