Foccacia & Tortano

Andreas & jag har alltid pratat om att baka Foccacia & Tortano bröd en dag då det är fint väder o ta med oss ut i naturen o pickenicka på.. Så i Torsdags fick det bli av :)
Vi hade lovat att gå en promenad med Reuben, så när brödet va klart fyllde vi min korg som jag köpte i Kivik med massa godsaker.. Hemmagjord flädersaft, hembakat bröd & nybryggt kaffe!
Det kunde inte bli bättre, solen gassade, brödet va sååå gott & Reuben va glad! Inte för att han brukar va tjurig o svår.. Snällare hund får man leta efter!!

Här är godbitarna jag skrev om. Först Tortano..









Och Foccacia..









Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh mumma....Reuben tycker att ni är snälla också..=)

2009-07-19 @ 18:31:38
Postat av: Andreas

Mmmmm.... De var verkligen jätte mumsiga:) Muffinsen var åxå goda...

2009-07-22 @ 00:38:39
Postat av: Linda

GUD så mysigt!!!

2009-07-23 @ 08:40:10
Postat av: Emelie

Hej! Ja, det är kul att baka, detta såg väldigt gott ut!! Måste testa någon dag.

Ha det bra!! :)

2009-08-25 @ 20:52:14
URL: http://emeliesgodsaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0