Söndag & sommartid..

Då var det redan Söndag, helgen har gått väldigt fort.. Skönt med sommartid, aldrig fel me lite ljusare kvällar.
Idag har det vart helt ljuvligt vårväder..Gick en promenad i eftermiddags o hälsade på familjen Thunell/Blomqvist, det var roligt att se dom.. Det var ju som sagt inte igår.. 
På hemvägen köpte Andreas & jag årets första glass, den va underbart god!  
Ikväll har vi lagat Tacopaj hemma hos Henke, Sandra jobbade, (sorry babe du får va me nästa gång) Den blev jätte god, men mätt som en plätt blev man..
Mitt i maten var jag med i en auktion på tradera.com, Jag bara skulle ha en gammal Mazetti bakpulver burk, Jag vann auktionen, YES!!
Så nu blir det att baka många smarriga mjuka kakor framöver :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men ni sparade ju lite till mig så det gör inget =) Va bra att du vann auktionen! nu har du din efterlängtade bakpulver burk..=) PUSS

2009-03-30 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0