Höstmys!

När det är sådant höstrusk ute får man mysa till det inne istället.
Härom kvällen fick vi besök av Lillaverkeborna :) Vi fikade på en massa godsaker, tyvärr hade jag inte så mycket hembakat i frysen så det fick bli att köpa istället, men det var också gott.. Jag hittade faktiskt några äppelkakebitar i gömmorna också.. Men ikväll & imorn blir det att baka. Man är ju så sugen på att baka julkakor och julgodis, men det kan man väl inte göra redan?? Någon måtta får det väl vara på att tjuvstarta julen, eller vad säger ni? Ni som är inne & tittar kan väl skriva en rad.. Är roligare att skriva om någon kommenterar det man gör!!

Här är den fina tekoppen jag fick av min kära sambo på min födelsedag! En kopp ur gustavsbergsserien: spisa ribb




Sen passade jag även på att göra en höstdekoration till soffbordet..




Och en till köksbordet..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart kan man tjuvstarta sedan, vi ska ju tillokmed på julskyltning till helgen, då är det dags att börja med julgodiset..=) mmmm va gott de ska bli.

Vi måste ju ta en sån jul pyssel kväll som vi gjorde här hemma förra året. Mys!

2009-11-12 @ 11:05:20
Postat av: Andreas

Det är bara att börja med julgodiset. jag kan hjälpa till... Med att äta upp det ialla fall :-P

Får börja fundera på juldekorationer snart, jag har ett par ideér.

2009-11-12 @ 11:22:19
Postat av: Sofie

Det är väl bara att sätta igång och baka. Fyll frysen vetja!! Snygga ljusdekorationer du hade gjort.

2009-11-12 @ 12:59:31
Postat av: Linda

Tack för idag! En jättefin dag tillsammans med lika fina vänner. Snart blir det Köpenhamn, oh! Det blir kul! Ha det så bra och fortsätt mysa i höstmörkret!



Puss!

2009-11-15 @ 22:20:02
URL: http://frifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0