Huseby julmarknad

Igår var jag, Linda & Sandra i Huseby på julmarknad..
Det är så mysigt att gå där, alla tända ljus & marschaller lyser upp över hela byn.. sen glögg, pepparkakor, ostkaka, polkagristillverkning, bröd, senap, julgodis & enbärsmust gör ju inte att man längtar mindre till julen!
För att inte tala om sällskapet jag hade med mig, mina bästa vänner!! Det kan ju inte bli en bättre dag :)

Här kommer lite bilder:





Här äter vi tunnbrödsrulle med kräftröra, mums!



Det här är vad jag kallar lanthandel, tror att det stod Tildas Lanthandel på skylten!
 Drömma kan man ju alltid!



Här såldes det allt från Rökt korv till senap & marmelad


Huseby, vi ses nästa år!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Huseby, se you next year!

2009-11-16 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0