Min födelsedag!!

Idag fyller jag år, 24.. Vad tiden går fort, ju äldre man blir ju fortare går det (som mamma brukar säga)
Det stora kalaset hade jag redan i Onsdags :) Jag bjöd på gulaschsoppa med foccacia med fyra olika fyllningar & smaker, mums! Det var uppskattat vill jag lova..
Jag fick så mycket bra presenter :) Bland annat en ny sprits, en mortel, ett jätte fint tårt/kakfat, ett årskort i simhallen (Det behövs när man bakar godsaker!!)
Det har vart lite födelsedag för mig hela veckan kan man säga, iallafall när det gäller paketöppning. Det kom ett brev på posten häromdagen, från världens bästa Linda.. Hon hade gjort ett såå fint halsband till mig, då blir man glad :) Tack Vännen!! Sen igår då hade vi lite halloween mys hemma hos Chrille & Stina, med tre rätters middag.. då fick jag paket av Sandra, även då ett hemmagjort halsband, så fiiiint!! Tack gumman! Vad alla är kreativa, jag vill oxå pyssla o dona..
Ingen som är pysselsugen någon dag snart?? Höstpyssel o mys är alltid välkommet! Hör av er jag hänger på!
Idag har Kalle & Kristina vart på födelsedagsfika hos oss. Jag funderade o tänkte på vad jag skulle baka.. Velade o kunde inte bestämma mej, men sen tillslut kollade jag runt lite på nätet o blev så sugen på Schwarzwaldtårta så det fick bli att baka en sådan :) Den blev god, mycket lätt att göra också.
Här kommer lite bilder på tårtan o det fina nya tårtfatet jag fick av lillebror!








Kommentarer
Postat av: Anton

Sedär, tårtfatet har redan kommit till användning! Jag är gärna med o pysslar ;)

2009-11-01 @ 22:03:26
Postat av: Sofie

Grattis i efterskott Tilda!

Tårtan såg smarrig ut, snyggt tårtfat med.. ;-)

2009-11-04 @ 18:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0