Smygstart på julbak & pyssel

Idag är det exakt 4 veckor till julafton :) Myspys! Men lite små trist att det inte är lönt att pynta här i lägenheten, men samtidigt skönt att slippa ta upp och ner julsakerna, om vi får tillgång till huset tidigare än beräknat, hoppas kan man ju alltid göra.. Ska bli så skönt att ha något eget ihop!! Att slippa betala hyra för något man ändå aldrig kommer äga o slippa ringa hyresvärden för att en lampa har gått sönder i trapphuset.. VI LÄNGTAR!!

Anton, Andreas & jag har tjuvstartat julen lite. Har bakat lussekatter & gjort fina ljusarrengemang samt två små ljuslyktor.
Har ni bakat eller pysslat något där hemma? Något smarrigt recept ni vill dela med er av? Köpt färdigt julklapparna? Julklappar har jag inte köpt några alls än! Eller det beror ju på hur man ser det, är i full gång med ett pysselprojekt till syster yster, beställt en bra grejj till mor o far.. så en liten bit på vägen iallafall :) 
Andreas och jag vet inte om vi ska ge varandra några julklappar i år, Cindy (katten) har ju vart och är fortfarande sjuk :( så mycket kostnader på henne.. men vad gör man inte för ens djur! Bara dom mår bra, det är det viktigaste..

Här kommer bilder på smygstarten, det e ju trots allt 1:a advent på söndag!







Kommentarer
Postat av: Sandra

God Jul Lovley!

2009-11-26 @ 22:08:13
Postat av: Linda

Oh! Jag vill också julpyssla med er, och dig Sandra.

Hoppas det hinns med innan juleaftonen!

Jag har precis virkat klart min 4:e julklapp, så det är mitt tips. Fram med virknålen!



Julpuss!



Ps. Jag längtar tills ni flyttar till huset, så jag kan komma och hälsa på.

2009-11-27 @ 08:45:41
URL: http://frifoto.blogg.se/
Postat av: hanna

Så mycket fint och gott du visar.

Hanna

2009-11-29 @ 16:40:24
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0