Trädgårdsarbetet fortsätter..

Idag har det sågats ner träd i vår trädgård.. Det blev hela 5 stycken som vi tog bort!
Mycket trädgårdsarbete blir det, men det är roligt när man ser resultat, hur fint det blir.
Ska bli spännande o se när allt slå ut vad som blommar o inte osv..
Sen måste man ta vara på dessa fina vårdagar, tillbringa så mycket tid som möjligt ute.. Så skönt!
Jag har fotat lite idag, blev lite av varje. Här ser ni resultatet.



Här kommer det förhoppningsvis att komma upp rabarber?!
Tack så mycket Mormor & Morfar..


Här planteras det om i lerkrukor till ett kommande projekt..


Jag har fått dille på såssnipor, denna fina fyndade jag på tradera
för hela 40 kr :) Fick bli en murgröna i denna gång som pryder min
tallrikshylla.


Fint väder, fin man.. kan det bli bättre?!


Dessa fina krummelurer växer nästan på hela vår stenmur,
så fina tycker jag.. Är det någon som vet vad dom heter?




Svärfar sågar för fullt!



Å sist men inte minst, en bild på vårt lilla hus..



Det var allt för idag, tack & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jobba jobba, hejja hejja!!

2010-04-14 @ 06:55:14
URL: http://sandraerlandsson.webblogg.se/
Postat av: Linda

Finfint! Det blir kul att komma till er nu när våren har kommit så kan vi fika UTE!

2010-04-14 @ 19:02:09
URL: http://frifoto.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!!!

Kul att du vill vara med i min utlottning!!! Vad lik din mamma du är;o)

Så mysigt hus Ni har och hallen blev ju så fin!!!

Lycka till i utlottningen;o) Gillar du loppisar, åk till Moheda!!!! Östregårds Antik och loppis!!! En annan trevlig butik som du inte har så långt till är Hatterians pinaler i Lessebo!!! Du kanske har besökt dom men vill tipsa iaf!!! Du kan kolla på nätet de har fina sidor oxå!!!!



Ha det bäst!!

Kram Kram Malin

2010-04-14 @ 21:11:35
URL: http://lantlivinorregrd.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Tilda!!!

Jag skulle ha svarat innan...du undrade om tekopparna!! De är köpta på Alvas hus i Karlskrona. Men jag har sett dom i Hovmantotp hos Margaretas oxå!! Två mycket trevliga butiker....



Ha det bra!

Kram Kram Malin

2010-04-25 @ 21:58:15
URL: http://lantlivinorregrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0