Lucia..

Go kväll på er

Hoppas ni haft en mysig luciadag med tända ljus, lussebullar, glögg & luciatåg.. Själv ligger jag sjuk, har åkt på en dunder förkylning.. hosta, halsont & trött i kroppen :( Hoppas det INTE håller i sig allt för LÄNGE!! jag som är såå rastlös! Men en lussebulle & Chailatte har jag mumsat på ikväll, det var gott vill jag lova.. Nu tittar jag på Leilas home delivery :)

Redan den 3:e advent & bara 11 dagar kvar till julafton, jag tycker att december går alldeles för fort. Man hinner ju inte allt man vill göra.. Pyssla, städa, baka, mysa, pynta.. ja o lite till. men man får ta en dag i taget!

Vad gör ni dagarna innan jul?

Apelsin & nejlika doftar ljuvligt..
 


Två tröttisar som myser framför brasan (dom ligger inte på bordet!!)


En tidig julklapp till Andreas & Mig.. Visst e det fint, saknas bara lite
prylar me..


Visst e det mysigt nu när det lyser i fönsterna?!



Ha en fortsatt mysig luciakväll så ses vi snart igen!

Kram Tilda


Kommentarer
Postat av: Malin

Det bliv ett hörnskåp till slut.. Var ju jätte fint! Hoppas du krya på dig!! kram kram

2010-12-14 @ 15:00:22
Postat av: Anonym

Vi måste varit snälla när vi fick sån fin julklapp av tomten i år:) Men han måste haft det jobbigt med den genom skorstenen;)

2010-12-16 @ 04:24:09
Postat av: Anonym

Hejsan!



Just nu finns inga vetevärmare kvar...görs nya nästa år....kostar 150+frakt?



HA en bra kväll!

MVH///MiaMaria

Postat av: MiaMaria

Hejsan!



Om du är fortfarande intresserad har jag en vetevärmare på lager med texten jag VÄRMER dig....

150kr+ frakt

Hör av dig snarast//MiaMaria

Postat av: MiaMaria

Hej!



Finns CARPE DIEM kvar till dig sorry.... Men om du väntar ska jag fixa ny lite senare. Ska kolla upp frakten hör av mig igen..MiaMaria



Det var någon som hann före dig:(

Postat av: Anonym

Uppdatera!!

2011-01-23 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0