Helgen i Uddevalla!

Hej på er!

Nu är jag i Uddevalla och hälsar på min lillebror Anton & Sebastian.
Här kommer en liten uppdatering på vad vi gör..

Vi åker buss, tåg & spårvagn..




Vi går i butiker med fina prylar som man gärna hade velat ha med sig hem..



Vi spenderar mycket tid ute..



Vi träffar Leila & får bakböcker signerade..



Å så här GLAD BLIR JAG av att träffa min idol :)



Vi spanar in pepparkakskonstverken Sebastian har ställt ut på Gothia tours



Och sist men inte minst.. julmarknad på Liseberg!



Vi ses snart igen! Imorn åker jag hem till Småland igen..

Kram Tilda



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ser ut att ha det underbart!! Jag och Småland saknar dig dock. Hoppas tågresan går bra imorgon. Ring om jag ska hämta upp dig?? Puss

2010-12-04 @ 23:37:01
Postat av: Malin

Ser ut som du har haft en helt underbar helg! Hoppas tågresan rullar på bra trots SJ.. kram kram

2010-12-05 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0