Degeberga & Helsingborg..

I helgen har vi vart på en liten utflykt i Skåne & Halland..
Äntligen har vi sett vår kommande badrumsinredning i verkligheten & inte bara på en hemsida på internet..
Den var som vi hoppats på, fast finare :) Så ikväll blir det att beställa den.. Längtar så tills vi drar igång med badrummet, men snart så.. om ca 8-10 veckor!

Idag har vi vart på antik- & samlarmarknad i Degeberga.. Har aldrig sett så mycket gamla saker på ett & samma ställe :)
Det fanns mycket fint o mycket man ville ha, men det kostade där efter också.. hem till oss fick den efterlängtade cykelkorgen i trä följa med :) Passar bra till min gamla cykel! Nu är det bara pakethållare som saknas, den som söker han finner!

Lägger inte upp några specifika bilder idag, utan lite blandad kompott som blivit fotat under semestern.

Ha en fortsatt skön semester ni som kikar in :)

Lämna gärna ett avtryck innan du går, då blir jag glad!




Flädersaft på gång..



Kan verkligen rekommendera denna somriga efterrätt.. Grillad sockerkaka
med mascarpone & jordgubbar, mums!




Underbara sommarsalladen med bl.a Ruccola & jordgubbar från landet, cantaloupe
melon, chevré, balsamvinäger & flingsalt..





Kommentarer
Postat av: Sofie (Lindas syster)

Hej Tilda!



Ett litet avtryck från mig. Ville bara säga att din blogg fungerar som en inpirationsskälla för mig, väldigt kul!



Kram

2010-08-05 @ 08:20:01
URL: http://legendenomprinskorv.blogspot.com
Postat av: Sofie (Lindas syster)

Hej Tilda!



Här kommer ett litet avtryck från mig. Ville bara säga att din blogg fungerar som en inspirationsskälla för mig!



Kram

2010-08-05 @ 12:34:23
URL: http://legendenomprinskorv.blogspot.com
Postat av: Susanne Hällström

Go´kväll!!

Mammas sytanter har suttit och gottat sig en stund, först med mammas goda mat:grekisk potatiskaka och rostbiff, sen hemgjord semla med kaffe fast bullen var ohembakat men gott var det. Vi har nu suttit och beundrat ditt mysiga bohag och dess inredning.

Vi förstår INTE riktigt vem du har fått de talangerna ifrån. Gulli eller?

2011-03-08 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0