Sommar, Semester, Sol & Bad..

Kan man ha det bättre...? Nej, det är så härligt att man prickat in rätt semesterveckor!

Det var ett bra tag sen jag kikade in här med nya inlägg :(
Men desto mer blir det idag :)

Det känns som vi redan har haft flera veckor semester, har hunnit med att göra så många roliga saker :)

Vi börjar med midsommarhelgen.. Den tillbringade vi i Eriks stuga i Vita sand.
Kanon väder, god mat, fina vänner, snaps, brännboll, 5-kamp, kubb, sol, bad & sist men inte minst tunnan :) Där ölen låg kyld!
Grabbarna var mer än imponerade att dom kommit på en sådan lysande idé (så den får nog hänga med nästa år & nästa år & nästa år...)



Lite bilder från denna roliga helg:

Här står de på rad o laddar inför spiktävlingen




Det glada midsommargänget, tyvärr fick inte Andreas va med, någon var ju tvungen att fota!




Den berömda tunnan..




Här har vi menyn, jag lovar.. man behövde inte gå hungrig!




Tårtorna..




Midsommarfina..


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Första veckan på semestern har vi tillbringat på bl.a Öland, i Kalles & Kristinas stuga, ljummna kvällar på altanen, Vita sand, grill, sol & mycket badande.. Minns inte sist jag badat så mycket som i sommar & det bästa är att den inte är slut än :)



Stugan- Ett rött litet torp med vita knutar, utan el & vatten, några meter från vattnet, mitt ute i skogen, med mysiga gamla möbler!! Kan det blir mer lantligt.. 





Fin utsikt..




Båtliv..





Så här glad blir jag av att ro..





Bättre fiskelycka nästa gång kanske?!




Fler bilder kommer framöver..


Jag avslutar med denna härliga bild som för mej är semester!!


Vad gör ni på er semester?

Kram Tilda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0