Utflykt!!

I Lördags var Andreas, Jag, Mamma & Pappa på en liten utflykt..
Vi startade färden från Tinkelsbo för att sedan köra småvägar dit vägen ledde oss :)
Vi hamnade på en jätte mysig ateljé (Vidagård) med allt från hantverk till shabby chic inredning & prylar.. Vi körde sedan vidare mot Korrö, där vi åt middag. Hur gott som helst, två rätters blev det.. Vildsvinsytterfilé med mörkelsås & parmesanslungade potatis samt schnitzel var något av det vi åt.. till dessert åt alla utom jag själv kalvdans, jag valde istället att mumsa på vaniljglass med säsongens bär, som självklart var jordgubbar!! Så Korrö blir nog att besöka fler gånger, kan varmt rekommenders!

Förrutom restaurangen fanns även äldre hus med allt från en gammal lanthandel, sågeri, hantverk, kanotuthyrning mm..
Här kommer lite bilder!















 

Nu blir det att sova!! Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter :)

Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag följer gärna med nästa gång =)

2010-06-14 @ 20:59:32
URL: http://sandraerlandsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0