Onsdag..

Vad gör ni en Onsdag som denna?
Själv är jag lite krasslig fortfarande, vart sjuk sen i måndags :(
Har inte blivit så mycket gjort alls denna veckan.. mest legat på soffan & tittat på tv, inget roligt alls! Men är på bättringsväg som tur är..
Satt o tittade på gamla & nya foton jag gärna delar med mej av!


Denna fina uteblomma fick mormor av mig när hon fyllde år! Den underbart fina
kannan köpte jag på skattskrinet i Örsjö!



Jag har satt spets på hyllorna i köket, tyckte det såg så tråkigt ut innan..
Men frågan är vad man ska ha för prylar där, blir lätt att det samlas massa grejjer
man inte vet vad man ska göra av, en avlastningsbänk liksom!
Någon som har något förslag??



Den här fina trälådan fyndade vi på Ösregårds loppis :) Meningen är att vi ska ha
tidningar i den som Lantliv, Drömhem & Trädgård samt någon biltidning kanske (jag får väl
ge mig eftersom sambon älskar bilar :) Men oftast sitter katterna i den, dom älskar allt
som går att sitta i, på eller gömma sig i.
Frågan är bara om jag ska måla den vit eller om den ska få va som den är?!



Denna fina lampa har ett par gamla grannar till vår familj gjort.. Så fin!
Den har äntligen fixats & kopplats in över vårt köksbord nu :)
Tack så mycket Mamma & Pappa, den gör sig fint hemma hos oss!!



Avslutar med denna fina bild på Andreas & Mig när vi var i Göteborg för 5år sedan,
tänk vad tiden går :)

Ha det bra alla som tittar in, lämna gärna ett avtryck innan du går, då blir jag glad.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Andreas

Skönt att du är piggare dag, när jag kommer hem får Cindy trängas med en ny street&strip:)

Bra att jag har någon stans att lägga mina tidningar;)

2010-05-19 @ 15:52:13
Postat av: Linda

Oh, det känns så kul att se både nya och gamla bilder. Jag känner igen mig i många grejer, ängeln, trälådan, Gbg-bilden. Underbart!



Hoppas du mår bättre, idag skiner solen och jag längtar tills sommaren när vi ska bada, grilla och dricka vin. Puss finaste vän

2010-05-20 @ 14:30:50
URL: http://frifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0