Äntligen Måndag!

Eller hur e det nu.. tycker man verkligen att det är skönt när det är måndag? Njae.. inte speciellt, det ända skulle väl vara att jag har sovmorgon & att man snart är lite ledig efter en jobbhelg :) Torsdagar är min lediga dag, vilket känns skönt när man jobbar var tredje helg. Nu vill man spendera så mycket tid som möjligt hemma till pyssel, renovering o inför julen fix :) men jobba imellan åt måste man ju också, för att ha råd att med allt man vill göra ;)

I Torsdags var Sandra & jag på julmarknad i Huseby.. Alltid lika mysigt att gå där.
Jag, Linda & Sandra har gjort det till en liten tradition :)
3:e året i rad! Men i år kunde tyvärr inte Linda vara me, men till nästa år hoppas vi på det!!

Äntligen.. i fredags fick jag hem min efterlängtade Roberts Radio (köpte den för pengar jag fick när jag fyllde år)
så nu går den varm så fort jag är hemma! Alltid trevligt med musik i bakgrunden, särskilt när jag bakar eller lagar mat.

Nu till helgen ska vi fortsätta med renoveringen av trappen.. nya tapeter, nytt tak o lister ska målas. men först allt förarbete som spackla o slipa.. men fint kommer det bli när det är klart :)

Nu säger jag natti natti, är en dag imorgon också..

Ses snart igen!
Kram Tilda 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kände nog att det var en trist eftermiddag här i Malmö när ni var i Huseby :( Men nästa år!! Vi måste julpyssla när jag kommer hem också, lägtar! Puss Puss

2010-11-17 @ 18:32:49
URL: http://www.lsfrifoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0