Lite uppdatering..

Veckorna går i en sån fart, bara 2 månader till jul.. Visst längtar man!! Allt julbak, pyssel, julmarknader & mys. Första julen i vårt hus dessutom :) För i julas bodde vi i bananlådor så det ska bli extra roligt att fira jul i år!!

För några dagar sen var jag hos min morfars syster o tittade på ett slagbord hon ville bli av med.. Det får flytta hem till oss, ska hämta det framöver. Fick även tre gamla stolar som verkligen föll mig i smaken, så tack tack tack Gulli :) Det kommer bli så fint i vårt kök när allt är klart! Tre stycken pinnstolar, en trasmatta som mormor lovat att väva, några gamla skolplancher & ett hörnskåp.. sen sååå är det klart! Men samtidigt så är det roligt att ha sina små pryttlar man letar efter men glad blir man när man finner dom :)  

En utav stolarna fick stå framför hallspegeln 








Undra om baksuget kommer tillbaka nu när man spenderar mer tid inomhus?!


Vi ses snart igen!

Kram Tilda

Kommentarer
Postat av: Andreas

Mmm... Jul, vad mysigt. Tänk när det luktar julskinka och lussekat. Det längtar man till.

2010-10-26 @ 17:08:49
Postat av: Linda

Och bara 1 ½ vecka tills vi ses, då blir det partaj! Det längtar jag till, och jul.. Vi får julbaka i år också! Puss Puss

2010-10-26 @ 17:12:40
URL: http://www.lsfrifoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0