Snart så..

På måndag närmare bestämt kommer hantverkarna & spacklar o fixar vårt badrum. Så nu är det inte många dagar tills mattan är på sin plats och att vi kan börja sätta in möbler, duschväggar, toalett o.sv Äntligen!! 
Men man får väl inte klaga när man har en toa & ett skruttigt badkar i källaren, det e ju bättre än inget alls!!
Grejjen är den att det ska bli så skönt att få lite ordning & reda :) För att inte tala om att inreda där, JAG LÄNGTAR!!

Vilka höstkänslor man har nu.. Hösten kom fort!! Fick ett ryck förra veckan att plantera ljung, blev jätte fint! Fyndade en rostig kockumsspann i moheda sist jag var där som jag planterade i.. Den gjorde sig verkligen på stubben där rönnen stod en gång i tiden.. Sen var jag o letade små fynd hemma hos mormor & morfar häromdagen där jag b.la hittade en gammal mjölkkanna som mormors mamma hade till att plocka lingon i förr.. Då blev jag glad att jag fick den fina.. Den står nu på vår trapp med en vit ljung & ett värmeljus som lyser fint på kvällen, Tack Mormor! 
Blev även några ljung samt murgröna i krukorna på framsidan.


 

Visst blir det höst med ljung.. Det e så fint tycker jag :)



Jag får ju inte glömma att säga grattis till min systerdotter Vilja som fyller 1år idag!!
Imorn blir det kalas, har köpt en prickig gunghäst, ett par bruna manchesterjeans med vita små små prickar på samt en tillhörande klänning/tunika (ja jag gillar allt som e prickigt, hoppas hon med gör det ;)
Sen har jag "scrappat" ihop ett födelsedagskort oxå!

Här är stora tjejen, tänk vad tiden går..



Vi ses snart igen!
Kram Tilda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hösten får gärna komma fort nu, mys mys

2010-09-10 @ 10:36:34
URL: http://sandraerlandsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0